Гарантія

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Гарантійний термін:

  • всі гаджети iWalk, Adonit, Switcheasy, Coteetci – 12 місяців;
  • всі гаджети 3Life, Wk Design – 6 місяців;
  • всі гаджети Baseus – 1 місяць;
  • не технічні аксесуари Adonit, Switcheasy, Coteetci, Baseus, Wk Design – 1 місяць;
  • гарантія не поширюється на захисне скло, оскільки це витратний матеріал. Обмін скла можливий лише при виявленні заводського браку до поклейки скла!


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване втручання, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.


Сервісний центр не може відремонтувати товар у гарантійний період.

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Дякуємо за замовлення дзвінка

Найближчим часом наші менеджери зв'яжуться з Вами

Поскаржитись

Найближчим часом ми розглянемо її
і зв'яжемося з Вами

Повідомити про наявність

Ми повідомимо Вас про появу!